25 Ağustos 2013 Pazar

Rekabet Kurumu Uzman Yardımcısı Alacak!

Rekabet Kurumu Uzman Yardımcısı Alacak!




Rekabet Kurumu toplamda 25 uzman yardımcısı alacak. Farklı bölümlerde yapacağı olan alımlar ile ilanı aşağıdaki ilandan bulabilirsiniz.
REKABET KURUMU REKABET UZMAN YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI
Rekabet Kurumu’nda çalıştırılmak üzere, Rekabet Kurumu Meslek Personeli Yönetmeliği hükümleri
çerçevesinde;
1) (15) adet Rekabet Uzman Yardımcılığı (Genel) kadrosu için; en az dört yıllık öğrenim veren
yükseköğretim kurumlarının İktisat, Siyasal Bilgiler, İşletme, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerinden
veya İşletme Mühendisliği ya da Endüstri Mühendisliği bölümlerinden,
2) (5) adet Rekabet Uzman Yardımcılığı (Hukukçu) kadrosu için; Hukuk Fakültelerinden,
3) (5) adet Rekabet Uzman Yardımcılığı (Bilişim) kadrosu için; Bilgisayar Mühendisliği, Makine
Mühendisliği, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği, Elektronik
Mühendisliği, Matematik Mühendisliği, İstatistik ve Bilgisayar, Matematik ve Bilgisayar, Matematik,
İstatistik bölümlerinden, ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen
yurtiçindeki veya yurtdışındaki öğretim kurumlarından, mezun olanların katılabileceği giriş sınavı
sonucunda, Rekabet Uzman Yardımcıları alınacaktır.
SINAVA KATILMA KOŞULLARI
1) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde yer alan genel şartları taşımak,
2) 4054 sayılı Kanunun 35 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendinde sayılan fakülte ve bölümler
ile Rekabet Kurumu Meslek Personeli Yönetmeliğinin 7 nci maddesinde sayılan ve yukarıda belirtilen
yükseköğretim kurumlarından mezun olmak ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından
kabul edilen yurtiçindeki veya yurtdışındaki öğretim kurumlarından, mezun olmak,
3) Sınavın yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibariyle otuzbeş yaşını doldurmamış olmak,
4) Son başvuru tarihi itibariyle 2012 veya 2013 Kamu Personel Seçme Sınavından:
a) Rekabet Uzman Yardımcılığı (Genel) kadrosu için; KPSS P49, KPSS P55, veya KPSS P73 puan
türlerinin herhangi birinden en az (85) puan alınması ve başvuruda bulunanlardan en yüksek puanlı
(300) kişi,
b) Rekabet Uzman Yardımcılığı (Hukukçu) kadrosu için; KPSS Pil veya KPSS P20 puan türlerinin
herhangi birinden en az (80) puan alınması ve başvuruda bulunanlardan en yüksek puanlı (100) kişi,
c) Rekabet Uzman Yardımcılığı (Bilişim) kadrosu için; KPSS Pl, KPSS P5 veya KPSS P25 puan
türlerinin herhangi birinden en az 85 puan alınması ve başvuruda bulunanlardan en yüksek puanlı
(100) kişi içerisinde bulunulması gerekmektedir (Son sıradaki adaylarla aynı puana sahip olan adaylar
da sınava kabul edilir).
5) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek bir hastalığı bulunmamak.
SINAVLAR Kurumumuzca yapılacak giriş sınavı yazılı ve sözlü sınav olmak üzere iki aşamada yapılır.
1- Yazılı Sınav: Bu sınava katılmaya hak kazanan adayların isimleri Kurum internet sitesinde ilan
edilecek ve sınava giriş belgeleri adayların adreslerine ya da elektronik posta adreslerine
gönderilecektir. Sınav 15/09/ 2013 günü Ankara’da adaylara gönderilecek Sınav Giriş Belgesinde
belirtilen yer ve saatte yapılacaktır.
Sınav Konuları: Alan bilgisi ve yabancı dil bilgisi sorularından oluşur ve aşağıdaki konuları kapsar:
Rekabet Uzman Yardımcılığı (Genel) kadrosu için: İktisat, Hukuk, İşletme ve Yabancı Dil.
Rekabet Uzman Yardımcılığı (Hukukçu) kadrosu için: Hukuk, İktisat ve Yabancı Dil.
Rekabet Uzman Yardımcılığı (Bilişim) kadrosu için: Bilişim, Hukuk ve Yabancı Dil.
- İKTİSAT: Mikro İktisat, Makro İktisat, Sanayi İktisadı, Ekonometri, İstatistik.
- HUKUK: Medeni Hukuk (Genel Hükümler ve Kişiler Hukuku), Borçlar Hukuku (Genel Hükümler),
Ticaret Hukuku (Ticari İşletme ve Şirketler Hukuku), İdare Hukuku, Ceza Hukuku (Genel Hükümler).
- İŞLETME: İşletme İktisadı, İşletme Yönetimi, Muhasebe ve Finansman, Üretim ve Pazarlama.
- BİLİŞİM: Yazılım, Ağ, Güvenlik ve Donanım, Veritabanları ve Bilgi Sistemleri.
- YABANCI DİL: İngilizce, Fransızca ve Almanca dillerinden biri.
Sınavın değerlendirmesi 100 tam puan üzerinden yapılır. Sınavda başarılı sayılabilmek için alan bilgisi
konularının her birinden en az 65 puan almak kaydıyla ortalama en az 70 puan almak gerekir.
2- Sözlü Sınav: Sınav komisyonu başkanı ve üyeleri tarafından, Yönetmelikte belirlenen kriterlere göre
her adaya 100 tam puan üzerinden ayrı ayrı puan verilir Sözlü sınavda başarılı sayılmak için,
Komisyon Başkan ve Üyelerinin 100 tam puan üzerinden verdikleri puanların aritmetik ortalamasının
en az 70 olması şarttır.
Yazılı sınavın ağırlığı % 60, sözlü sınavın ağırlığı %40 olup, yazılı ve sözlü sınavlarda başarılı olan
adayların her sınav aşamasında elde ettikleri puanların ağırlıklı ortalaması alınmak suretiyle giriş
sınavı başarı puanı tespit edilir ve nihai başarı sıralaması yapılır. Başarı puanlarının eşit olması
durumunda yazılı sınav puanı yüksek olan adaya öncelik tanınır. Sınavlarda başarılı olan adaylardan
sonuç başarı sıralamasına göre ilan edilen kadro sayıları uyarınca toplam (25) kişiye kadar Rekabet
Uzman Yardımcısı atanacaktır
SINAVA BAŞVURU
Sınava katılmak isteyen adayların www.rekabet.gov.tr internet adresinde bulunan “Sınav Duyurusu”
başlıklı bölümdeki “Başvuru Formu”nu doldurup çıktısını en geç 23/08/2013 tarihi mesai saati sonuna
kadar ulaşacak şekilde Kuruma şahsen veya posta yoluyla teslim etmesi gerekmektedir. Postadaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır. (Yönetmeliğin 8 nci maddesinde belirtilen belgeler sınavlarda
başarılı olup atanmaya hak kazanan adaylardan istenecektir.) Giriş sınavına katılmaya hak
kazanamayan adayların listesi kurum internet sitesinde ilan edilecek ve bu adayların başvuru
formunda belirttikleri e-posta adresine bildirim yapılacaktır.
ADRES: Rekabet Kurumu Başkanlığı Üniversiteler Mahallesi 1597 Cadde No:9 06800 Bil
kent/ANKARA
TELEFON (0 312) 291 42 12 -13 – 64- 65

Türkiye İstatistik Kurumu Uzman Yardımcısı Alacak!

Türkiye İstatistik Kurumu Uzman Yardımcısı Alacak!




Türkiye İstatistik Kurumu yetiştirilmek üzere sınav ile 25 uzman yardımcısı alacak. Bu alımla ilgili tüm bilgileri ilandan görebilirsiniz.
Türkiye İstatistik KurumuBaşkanlığından:
UZMAN YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI DUYURUSU
Türkiye İstatistikKurumu Uzmanı olarak yetiştirilmek üzere sınavla, Merkez Teşkilatına 25 adet,Türkiye
İstatistik Kurumu Uzman Yardımcısı alınacaktır.
1 – GİRİŞ SINAVINA BAŞVURU ŞARTLARI
Merkez Teşkilatında görevlendirilmek üzere 25 adet TÜİK UzmanYardımcısı, Mühendislik
Fakültelerinin Bilgisayar Bilimleri Mühendisliği,Bilgisayar Mühendisliği, Bilgisayar ve Enformatik
Mühendisliği, BilişimSistemleri Mühendisliği, Bilgisayar Bilimi ve Mühendisliği, YazılımMühendisliği
bölümleri mezunları arasından Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezitarafından; 7-8 Temmuz 2012
veya 6-7 Temmuz 2013 tarihlerinde yapılan KamuPersoneli Seçme Sınavlarının birinden (KPSSP 7
puan türünden) 75 ve üzerindepuan almış, İngilizce, Fransızca ve Almanca dillerinin birinden KPSS
yabancıdil testinden 30 doğru cevabı olmak veya YDS Yabancı Dil Sınavından 50 veüzerinde puan
almış olmak ya da buna denk kabul edilen ve uluslararasıgeçerliliği bulunup ilan tarihinden önceki 2 yıl
içerisinde alınmış bir belgeyesahip olmak kaydıyla; KPSSP 7 puan türünden en yüksek puandan
başlanaraksıralanması neticesinde 25 adet uzman yardımcısı için kontenjanın 4 katı (100aday)
arasına girmek (sonuncu aday ile aynı puana sahip olanlar da girişsınavına çağrılacaktır.)
Girişsınavına başvuran adaylardan; yukarıda belirtilen okul ve bölüm dışındamüracaat eden adayların
müracaatları geçerli sayılmayacaktır.
Aranan genelşartlar:
1 – 657sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun değişik 48’inci maddesinin (A) fıkrasındabelirtilen genel
şartları taşımak,
2 -Üniversitelerin en az 4 yıllık lisans eğitimi veren Mühendislik Fakültelerinin BilgisayarBilimleri
Mühendisliği, Bilgisayar Mühendisliği, Bilgisayar ve EnformatikMühendisliği, Bilişim Sistemleri
Mühendisliği, Bilgisayar Bilimi veMühendisliği, Yazılım Mühendisliği bölümlerinden ya da bunlara
denkliğiYükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarının birisinden
mezun olmak,
3 – GirişSınavının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibariyle otuz beş (35)yaşını doldurmamış
olmak . (01/01/1978tarih ve sonraki doğumlular)
4 -Türkiye’nin her yerinde devamlı olarak görev yapmasına sağlık açısından engelibulunmamak,
5 – Süresiiçinde başvurmak ve giriş sınavı için istenilen belgeleri kuruma vermişbulunmak,
Daha önceiki kez sözlü giriş sınavına katılanlar bu sınava katılamaz.
2 – BAŞVURUŞEKLİ VE YERİ
Başvuru içinaşağıda sayılan belgelerle 19/08/2013 tarihindenitibaren 27/08/2013 günü Saat 18:00’a
kadar Türkiye İstatistik Kurumu İnsanKaynakları Daire Başkanlığı Necatibey Cad.
No:114Çankaya/ANKARA adresine elden veya posta yolu ile başvurulması gerekmektedir.Bu tarihten
sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkatealınmayacaktır.
Başvurudaistenen Belgeler:
a) İnsanKaynakları Daire Başkanlığından veya Kurumun internet sayfasından elde
edilerekdoldurulacak
Sınav Müracaat Formu,
b) Öğrenimbelgesinin veya çıkış belgesinin aslı veya kurumca onaylı örneği,
c) KPSSsonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ile YDS sonuç belgesinin aslıveya bilgisayar
çıktısı ya da buna denk kabul edilen ve uluslararasıgeçerliliği bulunup ilan tarihinden önceki 2 yıl
içerisinde alınmış belgeninaslı veya bilgisayar çıktısı.
d) T.C.Kimlik Numarası beyanı yada T.C. Kimlik Numarasıolması kaydı ile nüfus kağıdının arkalı önlü
fotokopisi
e) 3 adetfotoğraf (4,5×6 ebadında),
Aslı ibrazedilmek kaydıyla getirilen belgelerin fotokopisi İnsan Kaynakları DaireBaşkanlığı tarafından
tasdik edilebilecektir. Eksik belge ve bilgileri bulunanbaşvurular, başvuruları kabul edilip sınava
girmeyenler ile şartları uymadığıhalde yapılan başvurular, değerlendirmeye alınmayacaktır.
3 – SÖZLÜSINAV ŞEKLİ VE KONULARI
Sözlü girişsınavı, adayların; mezun olduğu bölüm ile ilgili konulardaki bilgilerinin,kavrayışlarının,
kendilerini ifade etme yeteneği, temsil kabiliyeti, davranışve tepkilerinin Türkiye İstatistik Kurumu
Uzman Yardımcılığına uygunluğunundeğerlendirildiği bir sınav olacaktır.
a) Sınavkonularına ilişkin bilgi düzeyi. (50 puan)
b) Birkonuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü. (10 puan)
c) Liyakati,temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu. (10 puan)
d) Özgüveniikna kabiliyeti ve inandırıcılığı. (10 puan)
e) Genelyetenek ve genel kültürü. (10 puan)
f) Bilimselve teknolojik gelişmelere açıklığı. (10 puan)
Yönlerindendeğerlendirilerek, ayrı ayrı puan verilmek suretiyle gerçekleştirilecektir.
4 – SINAV YERİ VE TARİHİ
Sözlü sınavagirmeye hak kazanan adayların listesi 03/09/2013tarihinde http://www.tuik.gov.tr
adresinde ilan edilecektir. Sözlü sınav giriş kartıadayların müracaatları halinde elden teslim edilecektir.
Sözlü sınav10-11-12-13/09/2013 tarihinde, Türkiye İstatistikKurumu Başkanlığı Necatibey Cad. No:
114 Çankaya /ANKARA adresinde yapılacaktır. Adaylar ilan edilen yer ve zamanda sözlü sınavgiriş
kartı, nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı birkimlik belgesiyle hazır
bulunacaklardır.
5 – SINAVSONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI
Sözlü girişsınavında başarılı sayılabilmek için yüz tam puan üzerinden en az yetmiş puanalmak
gerekir.
Başvurudaesas alınan KPSS puanı ve sözlü sınavı puanlarının ortalaması esas alınaraknihai başarı
puanı tespit edilir.
Sınavdabaşarılı olanların sayısı ilan edilen kadro sayısından fazla ise, en yüksekpuan alan adaydan
başlamak üzere sıralama yapılarak belirtilen kadro sayısıkadar aday, giriş sınavını başarmış kabul
edilecektir. Sınav Komisyonu, yapılansınavda başarılı olmak şartıyla giriş sınavı duyurusunda belirtilen
TÜİK UzmanYardımcısı kadro sayısının yarısını geçmemek üzere puan sırasına göre yedek
adaybelirleyecektir. Giriş sınavında yetmiş ve üzerinde puan almış olmak, busıralamaya giremeyen
adaylar için müktesep hak teşkil etmez. Sınavda başarılıolanların sayısı ilan edilen kadro sayısından
daha az ise sadece başarılıolanlar sınavı kazanmış kabul edilir.
Nihai başarılistesi http://www.tuik.gov.tr adresinde sözlü sınavın bitimini takip eden 5 işgünü içinde ilan
edilecek olup, ayrıca sözlü sınavı kazanan (asil ve yedek)adayların adreslerine posta yoluyla tebligat
yapılacaktır. Kazanan adaylarınkendilerine bildirilen tarihe kadar müracaat etmeleri halinde
atamalarıyapılır. Müracaat etmeyen asıl adayların yerine, yedek aday listesinden enyüksek puan
alandan başlamak üzere atama yapılır.
Belgelerde,başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespitedilenlerin sınavları
geçersiz sayılarak atamaları yapılmaz, atamaları yapılmışolsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak
talep edemezler ve haklarında,Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere, Cumhuriyet
Başsavcılığınasuç duyurusunda bulunulur.
Kamuoyuna duyurulur.

600 Kur’an Kursu Öğretmeni Alınacak!

600 Kur’an Kursu Öğretmeni Alınacak!



Diyanet İşleri Başkanlığı 600 adet Kuran Kursu öğreticisi yani öğretmeni alımı yapacağını duyurdu. Sözlü sınav bulunmakta. Diğer bilgileri aşağıdaki ilandan bulabilirsiniz.
D U Y U R U
Diyanet İşleri Başkanlığından;
Başkanlığımıza ait aşağıda sınıfı, unvanı, mezuniyet durumları, kadro derecesi ve sayısı belirtilen
Kur’an kursu öğreticisi kadrolarına; 2012 KPSS (B) grubu puan sırası esas alınarak aşağıdaki tabloda
belirtilen her bir grup için boş kadro sayısının üç (3) katına kadar Başkanlıkça yapılacak sözlü sınava
çağrılacak adaylar arasından sınav sonucu başarı sırasına göre Kur’an kursu öğreticisi alınacaktır.
I. Atama Yapılacak Kadroların Unvan, Sınıf, Derece ve Sayısına Göre Dağılımı
SINIFI UNVANI GRUP KPSS MEZUNİYET
DURUMU
KADRO
DERECESİ
KPSS
PUANI
KONTENJAN
SAYISI
D.H.S. Kur’an Kursu
Öğreticisi
1 İlahiyat Fakültesi+Hafız 8-12 KPSSP3 30
2 İlahiyat Fakültesi 8-12 KPSSP3 200
3 İlahiyat Ön Lisans+Diğer
Lisans+Hafız
8-12 KPSSP3 20
4 İlahiyat Ön Lisans
+Diğer Lisans
8-12 KPSSP3 40
5 İlahiyat Ön Lisans+Hafız 8-12 KPSSP93 140
6 İlahiyat Ön Lisans 8-12 KPSSP93 75
7 İ.H.L+Diğer
Lisans+Hafız
8-12 KPSSP3 10
8 İ.H.L+Diğer Lisans 8-12 KPSSP3 5
9 İ.H.L+Diğer Ön
Lisans+Hafız
8-12 KPSSP93 5
10 İ.H.L+Diğer Ön Lisans 8-12 KPSSP93 5
11 İ.H.L+Hafız 8-12 KPSSP94 60
12 İ.H.L 8-12 KPSSP94 10
TOPLAM 600
II. Sınava Katılmak İsteyen Adaylarda Aranan Şartlar
1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinin (A) bendinde belirtilen şartları taşımak,
2. Diyanet İşleri Başkanlığının ilgili yönetmeliklerinde ön görülen Din Hizmetleri Sınıfında çalışan
personel için aranan “Ortak Nitelik” şartını taşımak,
3. Kur’an kursu öğreticiliği için geçerlilik süresi dolmamış yeterliğe sahip olmak (2011, 2012 ve 2013
yıllarında Başkanlıkça yapılan yeterlik sınavlarından birinde başarılı olmak),
4. Kur’an Kursu öğreticiliği yapmaya mani bir özrü bulunmamak,
5. En az imam-hatip lisesi mezunu olmak,
6. Lisans mezunları için 2012 yılı KPSS (B) grubu KPSSP3 puan türünden 40 veya üzeri puan almış
olmak,
7. Önlisans mezunları için 2012 yılı KPSS (B) grubu KPSSP93 puan türünden 40 veya üzeri puan
almış olmak,
8. Ortaöğretim mezunları için 2012 yılı KPSS (B) grubu KPSSP94 puan türünden 40 veya üzeri puan
almış olmak.
III. Başvuru, Sınav, Atama İşlemleri ve Diğer Hususlar
a) Başvuru İşlemleri
1. Yukarıdaki şartları taşıyan adaylar, 13/08/2013 (08:00)–23/08/2013 (16:30) tarihlerinde
www.diyanet.gov.tr internet sitesindeki (https://ikys.diyanet.gov.tr/sinav/kurumdisi) adresi üzerinden eBaşvuru programı aracılığı ile sınav için e-Başvuru formunu kendileri doldurduktan sonra istenen
belgelerle birlikte herhangi bir İl Müftülüğüne şahsen müracaat edeceklerdir. Adaylardan istenen
belgeleri getirmeleri halinde, yurtdışından sınava müracaat edecek adaylar adına üçüncü şahıslar
müracaat işlemini yapabileceklerdir.
2. İl Müftülüklerindeki İKYS il yöneticileri, adayın e-Başvuru formuna girdiği bilgiler ile başvuru için
gerekli belgelerdeki bilgilerin doğruluğunu tespit ettikten sonra aktivasyon işlemini
gerçekleştireceklerdir. Belgeleri eksik olan adayların aktivasyon işlemi yapılmayacaktır.
3. İl müftülüklerince yapılan aktivasyon işleminden sonra, İKYS il yöneticileri, “Aday Başvuru Belgesi”ni
adaylara vereceklerdir. Adaya verilen bu belge “sınav giriş belgesi” yerine geçmez.
4. Başvuru işlemlerinin hatasız, eksiksiz ve duyuruda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından
adayın kendisi sorumlu olacaktır.
5. Adaylar, sözlü sınava girmek istedikleri sınav merkezini e-Başvuru formundaki ilgili kısımda
belirteceklerdir.
6. Müracaatların sona ermesinden sonra adayın başvuru bilgilerinde hangi nedenle olursa olsun
kesinlikle değişiklik yapılmayacaktır.
7. İl Müftülüklerinde yapılan aktivasyon esnasında, başvuru için gerekli belgeleri ibraz edemeyen
adayların başvuruları kabul edilmeyecektir.
8. Bu duyuruda belirlenen esaslara uygun olmayan veya posta yolu ile yapılan müracaatlar ile
23/08/2013 (16:30) tarihinden sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
9. Başkanlığımız (https://ikys.diyanet.gov.tr/sinav/kurumdisi) adresi üzerinden e-Başvuru formunu
doldurmayan/dolduramayan veya il müftülüklerinde aktivasyon işlemini yaptırmayan/yaptıramayan
adayların müracaat talepleri hiçbir şekilde kabul edilmeyecektir.
10. Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmeliğin ek 2
nci maddesindeki “Bu Yönetmelik hükümleri çerçevesinde yapılan merkezi yerleştirme sonucu B
grubuna ait herhangi bir kadro veya pozisyona yerleştirilen adaylar, daha sonraki personel alımları için
yerleştirmelerine esas alınan puanla başvuruda bulunamazlar.” hükmü uyarınca;
· Kadrolu 2012-II Açıktan Atama Sözlü Sınavı,
· 2012-IV SÖZPER 4-B Sözleşmeli Personel Alımı Sözlü Sınavı,
· 2013-I SÖZPER 4-B Sözleşmeli Personel Alımı Sözlü Sınavı,
sonucu kadrolu atananlar veya sözleşmeli pozisyonlarına yerleştirilenler, bir sonraki KPSS sınavı
sonucuna kadar 2012 KPSS B grubu puanları ile bu sınava ve yapılacak diğer açıktan atama ve
sözleşmeli alımlara başvuramayacaklardır.
Söz konusu madde gereğince, bu sınav sonucunda ataması yapılan adaylar 2012 KPSS B grubu
puanı esas alınarak yapılacak diğer açıktan atama ve sözleşmeli alımlara müracaat edemeyeceklerdir.
b) Sınav İşlemleri
1. Sözlü sınavAnkara, Antalya, Bolu, Bursa, Elazığ, Erzurum, İstanbul, Kastamonu, Kayseri, Konya,
Manisa, Samsun, Trabzon, Şanlıurfa sınav merkezlerinde yapılacaktır. Adaylar e-Başvuru formunda
sözlü sınava girmek istedikleri sınav merkezini seçeceklerdir. Başvuruların sonra ermesinden sonra
adayların sınav merkezi değişiklik talepleri dikkate alınmayacaktır.
2. Bir kontenjan grubunda başvuruların, kontenjandan fazla olması halinde, KPSS puanı en yüksek
olan adaydan başlamak üzere kontenjanın üç (3) katına kadar aday sözlü sınava alınacaktır. KPSS
puan sırasına göre bir grupta son sıradaki aday sayısının birden fazla olması halinde bu adayların
tümü sözlü sınava çağrılacaktır.
3. Adayların sınava katılacakları tarih, sınava müracaat işlemlerinin tamamlanmasının ve yapılacak
gerekli hazırlıkların ardından sonraki bir tarihte Diyanet İşleri Başkanlığı internet sitesinde
(www.diyanet.gov.tr) ve aynı sitedeki İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü sayfasında ilan edilecektir.
4. Sınava girmeye hak kazananlar “Sınav Giriş Belgesi”ni, (https://ikys.diyanet.gov.tr/sinav/kurumdisi)
adresinden alabileceklerdir.
5. Adaylar, sözlü sınava gelirken “Sınav Giriş Belgesi” ile birlikte T.C Kimlik No’lu kimlik belgelerinden
birini (nüfus cüzdanı, pasaport veya ehliyet) yanlarında bulunduracaklardır.
6. Sözlü sınava girmeye hak kazandığı halde ilan edilen sınav tarihlerinde sınava katılmayan adaylar
sınav hakkını kaybetmiş sayılacaktır. Söz konusu adaylara ne sebeple olursa olsun ikinci bir sınav
hakkı verilmeyecektir.
7. Sözlü sınavda başarılı sayılmak için en az 70 puan almak şarttır. Atamalar ise, sözlü sınavda
başarılı olan adaylar arasından en yüksek puandan başlanarak belirlenen kontenjan sayısınca
yapılacaktır.
8. Sınav sonuçları, Başkanlığımızın internet sitesinde (www.diyanet.gov.tr) ve aynı sitedeki İnsan
Kaynakları Genel Müdürlüğü sayfasında ilan edilecektir.
9. Adaylar, “sınav giriş belgesi” alma, sınav sonuç öğrenme ve tercih işlemlerini
(https://ikys.diyanet.gov.tr/sinav/kurumdisi) adresi üzerinden gerçekleştireceklerdir.
c) Atama İşlemleri
1. Sözlü sınav sonucu başarılı olan adaylar arasından, en yüksek puandan başlanmak suretiyle başarı
sırasına göre, belirlenen kontenjan sayısı kadar adaya tercih hakkı verilecektir.
2. Tercih işlemleri, Başkanlıkça belirlenecek tarihler içerisinde
(https://ikys.diyanet.gov.tr/sinav/kurumdisi) adresinden yapılacaktır.
3. Sözlü sınavda alınan puanların eşit olması halinde KPSS puanı yüksek olana, onun da eşit olması
halinde KPSS’ye katıldığı öğrenim belgesinin mezuniyet tarihi önce olana, bu tarihin de aynı olması
halinde, doğum tarihi önce olana tercih hakkı verilecektir.
4. Tercih hakkı elde eden adaylar, Başkanlıkça belirlenecek tarihler içerisinde
(https://ikys.diyanet.gov.tr/sinav/kurumdisi) adresinden ilan edilecek tercih programı aracılığıyla
tercihlerini yapacaklardır.
5. Tercih yapmaya hak kazanan adaylar en fazla 25 yer tercihinde bulunabileceklerdir.
6. Atamalar adayların tercih formundaki yer tercihleri dikkate alınarak yapılacaktır. Tercihlerine
yerleşemeyen adaylar, ait olduğu kontenjan grubunda münhal kalan yerlere Başkanlıkça re’sen
yerleştirilecektir.
7. Tercih yapmayan adaylar boş kalan kontenjanlara Başkanlıkça re’sen atanacaktır.
8. Başkanlıkça belirlenecek tarihler içerisinde (https://ikys.diyanet.gov.tr/sinav/kurumdisi) adresindeki
tercih formunu doldurmayan/dolduramayan adaylara her ne sebeple olursa olsun ek tercih hakkı
verilmeyecektir.
9. 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 62 nci ve 63 üncü maddeleri gereğince, ataması yapılanların,
atama emirlerinin kendilerine tebliğ tarihinden itibaren (belge ile ispatı mümkün zorlayıcı sebepler
olmaksızın) 15 gün içerisinde işe başlamayanların atama onayları iptal edilecektir. Bu durumdaki
adaylar 1 yıl süreyle devlet memuru olarak istihdam edilemezler.
d) Diğer Hususlar
1. Sınav işlemleri sürecinde adayın beyanı esas alınacaktır. Atama sürecinde ataması yapılan
adaylardan belge istenecektir. Ayrıca, Başkanlık sınav ve atama sürecinin her aşamasında aday
tarafından belirtilen hususlarda adaydan belge talep edebilecektir.
2. Sınav öncesi, sonrası ve atama sürecindeki işlemlerde gerçeğe aykırı belge verdiği ya da beyanda
bulunduğu tespit edilen adayların başvuru ve sınavları geçersiz sayılacağı gibi atamaları yapılsa dahi
görevleriyle ilişikleri kesilecektir.
3. Bu duyurudaki şartlar, sadece bu sınav ve bu sınava bağlı atamalar ile ilgilidir. Bundan sonraki
sınav ve atamalar için müktesep teşkil etmez.
4. Atama sonuçları Diyanet İşleri Başkanlığının www.diyanet.gov.tr internet sitesinde ve aynı sitedeki
İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü sayfasında duyurulacaktır.
5. Sınav ve sonuçları ile ilgili Başkanlığımızın internet sitesinde ve aynı sitedeki İnsan Kaynakları
Genel Müdürlüğü sayfasında yapılan tüm duyurular tebligat sayılacaktır. Adaylara ayrıca tebligat
yapılmayacaktır.
6. Sınavla ilgili iş ve işlemlerde faks ve e-mail ile işlem yapılmayacaktır. Adayların ıslak imzalı ve yazılı
dilekçelerini Personel Sistemleri Eğitim ve Sınavlar Daire Başkanlığına ulaştırmaları gerekmektedir.
7. Sözlü sınav sonuçlarına ilişkin itirazlar, sınav sonuçlarının ilan edilmesinden itibaren 7 (yedi) gün
içinde ıslak imzalı ve yazılı olarak Başkanlığımız İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğüne yapılacaktır.
İtirazlar, Başkanlığımızca en fazla 15 (on beş) gün içinde incelenerek karara bağlanacak ve adaya
bildirilecektir. Sınav sonuçlarının ilan edilmesinden itibaren 7 (yedi) gün içinde ıslak imzalı ve yazılı
olarak Başkanlığımız İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğüne ulaştırılmayan, T.C. kimlik numarası, adı,
soyadı, imza ve adresi olmayan dilekçeler ile e-mail ve faksla yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır.
8. Bu duyuruda yer almayan hususlarla ilgili olarak 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, Diyanet İşleri
Başkanlığı Vaizlik, Kur’an Kursu Öğreticiliği, İmam-Hatiplik ve Müezzin-Kayyım Kadrolarına Atama ve
Bu Kadroların Kariyer Basamaklarında Yükselme Yönetmeliği ile Kamu Görevlerine İlk Defa
Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik hükümleri geçerlidir.
IV. Başvuru İçin Gerekli Belgeler
Adayların, “başvuru için gerekli belgeleri” başvuru esnasında İl müftülüklerindeki İKYS il yöneticilerine
ibraz etmeleri gerekmektedir. Belgelerini ibraz edemeyenlerin başvuruları kabul edilmeyecektir.
“Başvuru için gerekli belgeler”, kontrol edildikten sonra adaylara iade edilecektir.
1. T.C. Kimlik numaralı Kimlik Belgesi,
2. KPSS’ye başvururken beyan edilen öğrenim durumunu gösterir Mezuniyet Belgesi (Adayların beyan
ettiği öğrenim belgeleri mezuniyet belgesi olmalıdır. Birden fazla mezuniyet içeren unvan gruplarından
birisine başvuracak adayların beyan ettikleri mezuniyet durumlarını gösterir belgelerin hepsini başvuru
esnasında ibraz etmeleri gerekmektedir.),
3. Hafızlık Belgesi (+Hafız kontenjan gruplarına başvuran adaylar için),
4. Adayın; sabıka kaydı, askerlik durumu ve başvuru yapılan unvanda görev yapmaya mani bir özrü
bulunmadığına ilişkin yazılı beyanı.
NOT:
Belgeler, atanmaya hak kazanan adaylar tarafından atama sürecinde ilgili birime teslim
edilecektir.
V. Sınav Konuları
Kur’an Kursu Öğreticiliği, İmam-Hatiplik ve Müezzin Kayyımlık sözlü sınavına katılacakların temel ve
özel yeterliklerinin tespitinde, Başkanlığımız web sayfasında yayımlanan Diyanet İşleri Başkanlığı
teşkilatında din hizmetlerini yürütenlerin temel ve özel yeterlik kriterleri esas alınır.
1. Kur’an-ı Kerim, (70 puan)
2. Dini bilgiler (İtikat, ibadet, siyer ve ahlâk konuları), (20 puan)
3. Hitabet ve etik ilkeleri. (10 puan)
VI. İletişim
Yazışma Adresi:Diyanet İşleri Başkanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü Personel Sistemleri
Eğitim ve Sınavlar Daire Başkanlığı
Üniversiteler Mah. Dumlupınar Blv. No:147/A 06800
Çankaya/ANKARA
Telefon: (0312) 295 70 00
İlgililere duyurulur.
D.İ.B. İNSAN KAYNAKLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

THY Personel Alımı İş Başvurusu

THY Personel Alımı İş Başvurusu




Uluslararası havacılık sektöründe adeta liderliğe doğru giden Türk Hava Yolları A.Ş. büyümesini sürdürüyor. Geçtiğimiz günlerde yeni uçak siparişleri vererek filosunu güçlendiren THY yeni personel eleman alım ilanları da yayınlamaya devam ediyor. Büyümesine paralel olarak personel memur alımı yapacak olan THY tecrübeli kabin amiri alımı yapacak. 2013 yılı için yapılacak olan personel alım ilanı ve başvuru koşulları aşağıdaki gibidir.
türk hava yolları personel alımı 2013,thy eleman alımı 2013,thy kabin memuru alımı 2013,thy 2013 personel alımı,thy kabin amiri alımı,2013 kabin memuru alımları,kabin memuru alımı 2013,thy iş alımı,thy memur alımı 2013,kabin memuru alımları 2013,THY Kabin Memuru
türk hava yolları personel alımı 2013
,thy eleman alımı 2013
,thy kabin memuru alımı 2013
,thy 2013 personel alımı
,thy kabin amiri alımı
,2013 kabin memuru alımları
,kabin memuru alımı 2013
,thy iş alımı
,thy memur alımı 2013
,kabin memuru alımları 2013,THY Kabin Memuru
A.O.TecrübeliKabin Amiri Adayları Arıyor
T.C vatandaşı olmak
İlantarihiitibariyle 38 yaşından gün almamış olmak, (01.11.1975 ve sonrasında doğmuş olmak)
Adli sicil kaydı veya adli sicil arşiv kaydı bulunmamak
Erkek adaylar için, askerliğini yapmış veya tecil ettirmiş olmak
İyi derecede İngilizce bilmek
Bay veya Bayan, yurt içi/yurt dışı havayollarında en az 3 yıl Kabin Memuru, en az 1 yıl Kabin Amiri olarak çalışmış olmak
Uçuşa engelsağlıksorunu olmamak
Bayanlarda 160-180 cm baylarda 165-190 cm arası boyda olmak
Tercihen A-321/320/319, B-737/800/900ER tiplerinde geçerli sertifikaya sahip olmak.
Başvuru Şekli ve İzlenecek Yol
Yukarıdaki şartları taşıyan adayların, ilanainternetüzerinden başvurmaları gerekmektedir. İnternet üzerinden yapılan başvurular dışında herhangi bir başvuru kabul edilmeyecektir.

PTT Personel Alımı İş Başvurusu 2013

PTT Personel Alımı İş Başvurusu 2013



PTT’de  çalışmak ister misiniz? PTT iş başvurusu ve PTT personel alımları hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olmanız için PTT insan kaynaklarını araştırdık. PTT iş başvurusu yapmak için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Kuruluşumuzda çalışmak isteyenlerin dikkatine;
Devlet Memuru olarak çalışmak isteyenlerin yazılı sınavları ülke genelinde merkezi olarak Devlet Personel Başkanlığınca Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığına yaptırılmaktadır.
Kurumumuzda çalışmak isteyenlerin sınavları ülke çapında merkezi olarak ÖSYM başkanlığına yaptırılmaktadır. ÖSYM tarafından belli dönemlerde boş pozisyonlar, kaç kişi alınacak şeklinde duyurularla bildirilmektedir, bu sınava müraacat ederek başarılı olan adayların kazanılması sağlanmaktadır.
Sınava giren ve başarılı olan adaylar için ÖSYM’nin web sitesine girerek kendilerine uygun pozisyonlar arasında müsaade edilen miktar kadar seçim yapmakta ve bu seçimler sonucunda yerleştirmeleri yapılmaktadır.
http://ik.ptt.gov.tr/

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Personel Alımı

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Personel Alımı




İstanbul Belediyesi’ne iş başvurusu yapmak için sayfamızdan İstanbul Belediye’sinin tarihçesini inceleyin, devamında İstanbul Belediyesi Personel ilanları ve İstanbul Belediyesi İşçi Alımı haberlerine ait linki bulabilirsiniz.
İstanbul, Türkiye’nin en kalabalık, iktisadi ve kültürel açıdan en önemli şehri.[2][3][4]
Şehir, iktisadi büyüklük açısıdan dünyada 34., nüfus açısından belediye sınırları göz önüne alınarak yapılan sıralamaya göre Avrupa’da, Moskova’dan sonra, ikinci sırada gelir.
İstanbul Türkiye’nin kuzeybatısında, Marmara kıyısı ve Boğaziçi boyunca, Haliç’i de çevreleyecek şekilde kurulmuştur.[7] İstanbul kıtalararası bir şehir olup, Avrupa’daki bölümüne Avrupa Yakası veya Rumeli Yakası, Asya’daki bölümüne ise Anadolu Yakası veya Asya Yakası denir. Tarihte ilk olarak üç tarafı Marmara Denizi, Boğaziçi ve Haliç’in sardığı bir yarım ada üzerinde kurulan İstanbul’un batıdaki sınırını İstanbul Surları oluşturmaktaydı. Gelişme ve büyüme sürecinde surların her seferinde daha batıya ilerletilerek inşa edilmesiyle 4 defa genişletilen şehrin [8] 39 ilçesi vardır.[9] Sınırları içerisinde ise büyükşehir belediyesi ile birlikte toplam 40 belediye bulunmaktadır.
Dünyanın en eski şehirlerinden biri olan İstanbul, M.S. 330 – 395 yılları arasında Roma İmparatorluğu, 395 – 1204 ile 1261 – 1453 yılları arasında Doğu Roma İmparatorluğu, 1204 – 1261 arasında Latin İmparatorluğu ve son olarak 1453 – 1922 yılları arasında Osmanlı İmparatorluğu’na başkentlik yaptı.[10] Ayrıca İstanbul, hilafetin Osmanlı İmparatorluğu’na geçtiği 1517′den kaldırıldığı 1924′e kadar Sünni İslam’ın da merkezi oldu
İstanbul Belediye’sinin iletişim sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Müfettiş Yardımcısı Alımı

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Müfettiş Yardımcısı Alımı




2013 Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Müfettiş Yardımcılığı Alımı Sınavı , 2013 memur alımı , Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Rehberlik ve Teftiş Başkanlığına Genel İdare Hizmetleri sınıfından, 8 inci ve 9 uncu dereceli kadrolara atama yapmak üzere, yazılı ve sözlü sınavla 30 Gümrük ve Ticaret Müfettiş Yardımcısı alınacaktır.
Gümrük ve Ticaret BakanlığıRehberlik ve Teftiş Başkanlığından:
GÜMRÜK VE TİCARETMÜFETTİŞ YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI DUYURUSU
Gümrük veTicaret Bakanlığı Rehberlik ve Teftiş Başkanlığına Genel İdare Hizmetlerisınıfından 8 inci ve 9 uncu dereceli kadrolara atama yapmak üzere yazılı vesözlü sınavla 30 Gümrük ve Ticaret Müfettiş Yardımcısıalınacaktır.
1. SINAVTARİHİ VE YERİ:
1.1. GirişSınavı önce klasik usulde yazılı, ardından sözlü olmak üzere iki aşamalı olarakAnkara’da yapılacaktır.
1.2. GirişSınavının yazılı bölümü 5-6 Ekim 2013 (Cumartesi ve Pazar) tarihlerinde sabah veöğleden sonra olmak üzere dört oturum halinde yapılacaktır. Yazılı sınavdabaşarılı olamayanlar sözlü sınava giremezler.
1.3. GirişSınavına katılmaya hak kazanan adaylar ile yazılı sınavın yapılacağı adres,tarih ve sınav saatleri; 19Eylül 2013 tarihinde Gümrük ve Ticaret Bakanlığı(www.gtb.gov.tr) internet sayfasında ilan edilecektir.
1.4. GirişSınavına katılmaya hak kazanan adaylara kimlik bilgileri ile sınav yeri, tarihive saatinin yer aldığı fotoğraflı Sınav Giriş Belgesi verilecektir. Sınav GirişBelgesi, yazılı sınav başlamadan önce sınav yerinde adaylara elden teslimedilecektir. Sınav Giriş Belgesi olmayan adaylar giriş sınavına katılamazlar.
1.5. Yazılısınav sonuçları Bakanlık internet adresinde yayımlanmak suretiyleduyurulacaktır. Ayrıca sözlü sınava katılmaya hak kazananlara, sözlü sınavınyeri, günü ve saatine ilişkin bilgileri içeren tebligat yapılacaktır.
2. BAŞVURUŞARTLARI:
2.1. 657sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesindeki genel şartları taşımak.
2.2. En azdört yıllık lisans eğitimi veren hukuk, iktisat, siyasal bilgiler, işletme,iktisadi ve idarî bilimler fakülteleriyle bunlara denkliği yetkili makamlarcakabul olunan yurtiçi ya da yurt dışındaki öğrenimkurumlarından birini bitirmişolmak.
2.3. 7-8Temmuz 2012 ve 6-7 Temmuz 2013 tarihli Kamu Personel Seçme Sınavlarının KPSSP51puan türünden 80 ve üzeri puan almak kaydıyla, başvuruda bulunanlardan enyüksek puan sıralamasına göre ilk 600 aday arasında bulunmak. Eşit puan almışolmaları nedeniyle son sıradaki aday sayısının birden fazla olması halinde, buadayların tümü sınava çağrılacaktır.
2.4.01.01.2013 tarihi itibariyle otuzbeş yaşınıdoldurmamış olmak.
2.5. Sağlıkdurumu, yurdun her yerinde görev yapmaya ve her türlü iklim ve yolculukşartlarında seyahatetmeye elverişli olmak ve müfettişlik görevini yapmasınaengel olabilecek hastalığı veya özrü bulunmamak.
3. SINAVBAŞVURUSU:
3.1.Başvurular 2-13 Eylül 2013 tarihleri arasında Gümrük ve Ticaret Bakanlığı(www.gtb.gov.tr) internetsayfasından elektronik ortamda yapılacaktır.
3.2. Sınavagirmek isteyenler; Bakanlığın internet sayfasındaki Aday Bilgi Formunudoldurmak suretiyle başvuracaklardır. Aday Bilgi Formu doldurulurken yüksek öğrenim kurumu diploma veya bitirme belgesininaslıya da kurumca onaylı suretinin elektronik ortamda eklenmesi istenecektir.Formun doldurulması ile belgeeklenmesine ilişkin açıklamalar internetsayfasında yer alacaktır.
3.3. İlandabelirtilen şartlara uygun olmayan başvurular ile süresi içerisinde yapılmayanbaşvurular dikkate alınmaz. Elektronik ortamda meydana gelebilecekaksaklıklardan dolayı, adayların başvurularını son güne bırakmamalarıgerekmektedir.
3.4. Girişsınavına başvuranlardan gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya belge verdiğitespit edilenlerin sınav sonuçları geçersiz sayılarak atamaları yapılmaz.Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir ve haklarında 5237 sayılı Türk CezaKanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Başsavcılığına suçduyurusunda bulunulur.
4. SINAVŞEKLİ VE SINAV KONULARI:
4.1. Yazılısınav aşağıda belirtilen konularda yapılır:
- MALİYE VEEKONOMİ GRUBU: Maliye politikası, Vergi hukuku, Kamu gelirleri ve giderleri,Bütçe ve kamu borçları, Mikro ve makro ekonomi,Para-banka teorileri, İşletme ekonomisi, Uluslararası ekonomi ve dış ticaretpolitikası,
- KAMUHUKUKU GRUBU: Anayasa hukuku, İdare hukuku, Ceza hukuku, Ceza muhakemesihukuku,
- ÖZEL HUKUKGRUBU: Ticaret hukuku, Borçlar hukuku, Medeni hukuk (Aile hukuku ve mirashukuku hariç),
- MUHASEBEGRUBU: Genel muhasebe, Şirketler muhasebesi, Mali analiz ve teknikleri, Ticarihesap.
5.DEĞERLENDİRME:
5.1. Yazılısınavda başarılı olabilmek için, her sınav grubundan 100 tam puan üzerinden enaz 50 puan alınması ve tüm sınav gruplarının ortalama notunun en az 70 puanolması gereklidir.
5.2. Yazılısınavda başarılı olan adaylardan en yüksek puan alan adaydan başlanarak, 120aday sözlü sınava çağrılacaktır. Son sıradaki adayla aynı puanı alan adaylar dasözlü sınava çağrılır. Yazılı sınavdan 70 ve üzerinde puan almış olmak, sözlüsınava çağrılmayan adaylar için müktesep hak teşkil etmez.
5.3. Sözlü sınavda adaylar; yazılı sınav konularına ilişkin bilgi düzeyiyönünden 50 puan; bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakemegücü; liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu;özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı; genel yetenek ve genel kültürü;bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı yönlerinden 10’ar puan üzerindendeğerlendirilir. Sözlü sınavdabaşarılı sayılmak için, 100 tam puan üzerinden 70 puan alınması gereklidir.
5.4. Girişsınavı puanı, yazılı ve sözlü puanlarının ortalamasından oluşur.
5.5.Adaylar, giriş sınavı puanı en yüksek adaydan başlamak suretiyle sıralamayakonulur. Adayların giriş sınavı puanlarının aynı olması halinde sırasıyla,yazılı sınav puanı ve Kamu Personeli Seçme Sınavı puanı yüksek olana önceliktanınır.
5.6. Girişsınavından 70 ve üzerinde puan almış olmak, atama yapılacak kadro sayısınındışında kalan adaylar için müktesep hak teşkil etmez.
6. SINAV SONUÇLARININDUYURULMASI VE İTİRAZ:
6.1. Girişsınavı sonuçları, Bakanlığın internet adresinde ilan edilir. Ayrıca, sınavıkazanan adaylara tebligat yapılır.
6.2.Müfettiş yardımcılığı giriş sınav sonuçlarına, tebliğ tarihinden itibaren ongün içinde yazılı olarak Başkanlığa itiraz edilebilir. İtirazlar sınavkurulunca incelenerek sonuçlandırılır, ilgiliye yazılı olarak bildirilir.
7. DİĞERHUSUSLAR:
7.1.Adaylar, sınavda kimlik tespiti için nüfus cüzdanı veya pasaport ibraz etmekzorundadırlar.
7.2. Adaylar,sınavda yeteri sayıda kurşun kalem ve silgiyi yanlarında bulunduracaklardır.
7.3. Sözlüsınava girmeden önce adayların; sağlık durumu açısından her türlü iklim veyolculuk şartlarında görev yapmasına ve seyahat etmesine engel bir halininolmadığına, sabıka kaydına ve erkek adayların askerlik durumuna dair yazılıbeyanı, nüfus cüzdanı sureti ve fotoğraf ile bir örneği onaylanarak alınmaküzere yüksek öğrenim kurumu diploma veya bitirmebelgesinin aslı ya da kurumca onaylı suretini sınav kuruluna teslim etmelerigerekmektedir. Aksi takdirde adaylar sözlü sınava alınmayacaklardır.
İlan olunur.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Memur Alımı

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Memur Alımı




Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Memur Alımı , 2013 memur alımı , Bilgi Teknolojileri ve İletişimKurumuna yazılı ve sözlü olmak üzere iki aşamada yapılacak giriş sınavı ile Bilişim Uzman Yardımcısı alınacaktır.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumundan:
BİLİŞİM UZMAN YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI İLANI
1. Genel Bilgiler
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna yazılı ve sözlü olmak üzere iki aşamada yapılacak giriş sınavı ile Bilişim Uzman Yardımcısı alınacaktır.
Genel İdare Hizmetleri sınıfı 9’uncu derece kadrolara atanacak toplam 24 (yirmidört) adet Bilişim UzmanYardımcısının alan/bölüm ve kontenjanları aşağıda gösterilmiştir:
ALAN/BÖLÜM
<ADET
İşletme, iktisat, maliye, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, siyaset bilimi, uluslararası ilişkiler, siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler, kamu yönetimi ve siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümleri mezunlarından
Hukuk Fakültesi mezunlarından
2. Sınava Katılma Şartları
Yapılacak olan giriş sınavına katılabilmek için;
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48’inci maddesinde yer alan genel şartları taşımak,
b) En az dört yıllık lisans öğrenimi veren, Hukuk Fakültesi ile işletme, iktisat, maliye, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, siyaset bilimi, uluslararası ilişkiler, siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler, kamu yönetimi ve siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmak,
c) Giriş sınavının yapıldığı 2013 yılının Ocak ayının birinci günü itibariyle 35 yaşını doldurmamış olmak (01/01/1978 ve sonraki tarihlerde doğanlar),
ç) 7-8 Temmuz 2012 veya 6-7 Temmuz 2013 tarihlerinde A Grubu kadrolar için yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) ilgili puan türünden en az 70 puan almış olmak kaydıyla, başvuruda bulunanlar arasında yapılacak sıralamada;
• İşletme, iktisat, maliye, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, siyaset bilimi, uluslararası ilişkiler, siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler, kamu yönetimi ve siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümleri mezunları için KPSSP-40 puan türünden ilk 280,
• Hukuk Fakültesi mezunları için KPSSP-79 puan türünden ilk 200
aday arasına girmiş olmak,
d) İngilizce, Fransızca veya Almanca dillerinden KPSS yabancı dil testinde soruların en az yüzde 70’ine doğru cevap vermiş olmak veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Tespit Sınavından (KPDS) veya 2013 yılında yapılan Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (YDS) en az 70 puan ya da dil yeterliği bakımındandenkliği kabul edilen ve uluslararası geçerliliği bulunan başka bir sınavdan eşdeğer puan almış olmak
gerekmektedir.
Alanlar itibariyle son sıradaki adayla aynı puana sahip olan adaylar da giriş sınavına girmeye hak kazanır.
3. Sınava Başvuru ve Başvuru Belgeleri
Giriş sınavına katılmak isteyen adayların öncelikle Kurumun internet sitesinde (www.btk.gov.tr) yer alanbaşvuru formunu doldurarak, elektronik ortamda göndermeleri gerekmektedir. Adayların, müteakiben;
a) Başvuru formunun bilgisayar çıktısının imzalı sureti,
b) Yüksek öğrenim diploması veya mezuniyet belgesinin aslı veya kurumca onaylı örneği,
c) Üç adet vesikalık fotoğraf (4,5x 6 cm.),
ç) KPSS sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı,
d) KPDS veya YDS dil puanını beyan edecekler için sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı
ile başvurularını 02-06/09/2013 tarihleri arasında Kurumun merkez teşkilatının bulunduğu Yeşilırmak Sokak No.16 Demirtepe/ANKARA adresine şahsen ya da posta ile yapmaları gerekir. Posta ile yapılanbaşvurularda, istenilen belgelerin Kuruma en geç son başvuru tarihi mesai saati bitimine kadar ulaşması şarttır; postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olan adayların, diploma denkliğinin Yükseköğretim Kurulunca kabul edildiğini gösterir belgenin aslını veya kurumca onaylı örneğini de başvuru belgelerineeklemeleri gerekir.
Başvuru esnasında, adaylardan istenen belgelerin asılları ibraz edilmek kaydı ile fotokopileri de tasdik edilerek kabul edilir.
Posta ile başvuru yapacak adaylar, belgelerin noter onaylı suretleri veya asılları ile başvuruda bulunabilirler. Adayların belgelerin asıllarını talep etmeleri halinde, ilgili evrakların fotokopileri Kurum tarafından tasdik edilerek asılları adaya iade edilir.
4. Sınav ve Değerlendirme
Giriş sınavına katılmaya hak kazanan adaylar önce yazılı sınava alınacaktır. Yazılı sınav, 29/09/2013 tarihinde saat 10:00’da Ankara’da (Atatürk Lisesi, Sıhhiye, Çankaya) yapılacaktır.
Yazılı sınava katılan adaylar arasında en yüksek puandan başlamak üzere öğrenim alanları itibariyle yapılacak sıralamada atama yapılacak boş kadro sayısının 4 katı aday başarılı kabul edilerek sözlü sınava girmeye hak kazanacaktır. Alanlar itibariyle son sıradaki adaylarla aynı puana sahip olan adaylar da sözlü sınava kabul edilecektir.
Sözlü sınava girmeye hak kazananların aşağıdaki belgeleri en geç sözlü sınav tarihinden 3 (üç) gün önceKuruma teslim etmeleri gerekmektedir:
a) Adayın özgeçmişi,
b) Erkek adaylardan, askerlikle ilişkisinin bulunmadığına dair yazılı beyan,
c) Sabıka kaydının bulunmadığına dair yazılı beyan,
ç) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek bir durumu bulunmadığına dair yazılı beyan
İstenen belgeleri bildirilen süre içinde teslim etmeyen adaylar sözlü sınava girme hakkını kaybederler.
Adayların yazılı ve sözlü sınavlarda başarılı olabilmeleri için en az 70 puan almaları şarttır.
Yazılı ve sözlü sınavlarda başarılı olanların yazılı ve sözlü notlarının aritmetik ortalaması alınarak adayların giriş sınavı puanı ve öğrenim alanları itibarıyla başarı sırası belirlenir. Duyuruda yer alan boş kadro sayısı kadar aday başarılı olmuş kabul edilecektir. Giriş sınavında başarılı olmak kaydıyla öğrenim alanları itibarıyla boş kadro sayısının en fazla yarısı kadar da yedek aday belirlenir.
Yazılı ve sözlü sınava girmeye hak kazananlar ile sınavlarda başarılı olanlar Kurumun resmi internetsitesinde ilan edilir. İlgililere ayrıca elektronik posta veya kısa mesaj yolu ile bildirimde bulunulur; İlgililere bunun dışında bir tebligat yapılmaz.
5. Sınav Konuları
Bilişim Uzman Yardımcılığı yazılı sınav konuları;
• İşletme, iktisat, maliye, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, siyaset bilimi, uluslararası ilişkiler, siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler, kamu yönetimi ve siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümü mezunları için, Anayasa Hukuku ve T.C. Anayasası, İdare Hukuku, Borçlar Hukuku (Genel Esaslar), Medeni Hukuk (Başlangıç Hükümleri, Şahsın Hukuku), Ticaret Hukuku (Ticari İşletme, Şirketler Hukuku ve Kıymetli EvrakHukuku), Ceza Hukuku, Uluslararası Hukuk, Elektronik Haberleşme Hukuku, Makro İktisat, Mikro İktisat, Türkiye Ekonomisi, Para-Banka, Kamu Maliyesi, Maliye Politikası, Vergi Hukuku, Bütçe ve Türk Vergi Sistemi, Genel Muhasebe, Tek Düzen Muhasebe Sistemi, Bütçeleme ve Mali Tablolar Analizi konularından,
• Hukuk Fakültesi mezunları için, Anayasa Hukuku ve T.C. Anayasası, İdare Hukuku, Borçlar Hukuku (Genel Esaslar), Medeni Hukuk (Başlangıç Hükümleri, Şahsın Hukuku), Ticaret Hukuku (Ticari İşletme, Şirketler Hukuku ve Kıymetli Evrak Hukuku), Ceza Hukuku, Uluslararası Hukuk ve Elektronik Haberleşme Hukuku konularından
oluşacaktır.
6. Diğer Hususlar
Sınava katılma şartlarını taşımadığı daha sonra tespit edilenler sınava alınmazlar. Bunlardan sınava girmiş olanların sınavları geçersiz sayılır, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir.
İstenen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bunlar hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu şekilde Kurumu yanıltanlar kamu görevlisi ise durumları çalıştıklarıKurumlara da bildirilir.
Adayların sınav esnasında nüfus cüzdanı, sürücü belgesi ya da pasaport bulundurması gerekmektedir. Yanında bunlardan herhangi biri bulunmayanlar sınava alınmazlar. Adayların yazılı sınavda yanlarında yumuşak uçlu kurşun kalem ve silgi bulundurmaları da gerekmektedir.
Sınav sürecine ilişkin gerekli bilgilendirmeler ve ilanlar Kurumun resmi internet sitesi üzerinden (www.btk.gov.tr) yapılacaktır. Adayların sınava ilişkin gelişmeleri Kurumun resmi internet sitesinden takip etmeleri gerekmektedir.

Evde Ek İş İlanları

Evde Ek İş İlanları



Evde Ek iş İlanları

Evden yapabileceğiniz birçok ekiş bulunmaktadır. Biraz bilgisayar bilginiz bulunuyorsa bir çok ek iş ilanı size uygun olabilmektedir. Örnek vermemiz gerekirse bilgisayar başında sadece reklamlara tıklayarak para kazanabilirsiniz. Veya mail adresinizi vererek mail adresinize gelen reklamlar başına ödeme alabilir, internetten anket doldurarak veya sorulara cevap vererek para kazanabilirsiniz. Fakat dikkat etmeniz gereken yukardaki belirtilen ek iş ilanları nı sağlayan firmalarının çoğunun tek kelime ile dolandırıcı olmaları.
Neredeyse yüzde 85’i dolandırıcı olmakta ve sizlere 2,5 milyar gibi yüksek meblağlarda vaatlerde bulunarak sizleri çekmek ve sizin emeğinizi alarak size ay sonunda hiçbir ödeme yapmadan sürprizle karşılaşmanızı sağlarlar. Bu yüzde ek iş ilanlarına başvururken başvurduğunuz ilan eğer bir internet şirketine ait ise, sitemizin yorum bölümünden veya Google üzerinden o firmanın internet üzerindeki prestijini araştırmanız gerekli.
Bu firmalar birde referans sistemi ile çalıştığı için sizlerden referans edinmenizi yani başkalarınızı üye etmenizi isteyebilirler. Eğer çalışmaya başladığınız firma dolandırıcı ise, referans olduğunuz arkadaşınızda dolandırılabilir böylece hem o kişiye mahcup olursunuz hem de sizin ve arkadaşının birçok değerli vakti ve hayalleri çöpe gider. Üstelik bu firmaların sahipleri bu işleri yurtdışından yaptıkları için, onlara karşı dava açsanız bile herhangi bir işlem yapılamaz veya üye olurken kabul ettiğiniz uzun sözleşmede yazanlar sizin aleyhiniz de çıkarak sizi bile suçlu gösterebilirler.

Mandal, Davetiye ve Kalem ek iş ilanları

Ek iş arayan bir çok vatandaşımızın olduğunu gelen yorumlardan anlayarak sizlere 6 adet evde mandal işi veren ilanları sunuyoruz.
Mandal, Davetiye ve Kalem ek iş ilanları,ek iş ilanları,2013,ek iş ilanları
İLAN 1

merhabalar,

davetiye, mandal, kalem işleri ve diğer evde yapılacak işler içinlia.adolina@gmail.com mail adresinden ulaşılabilirsiniz, semt bağcılar/parseller
uzun süreli ve ciddi düşünüldüğünü ayrıca iletirim
aslı
İLAN 2
EVLERE MANDAL İŞİ VERİYORUZ
GRUPLARA KESİNLİKLE MANDAL MAKİNESİDE DAHİL TESLİM EDİLECEKTİR
4-5 SATTE 50 KĞ YAPABİLİRSİNİZ KG DA SİZE 13 TL KALIR
ÖDEME KAPIDA SİZE YAPILIR
İŞİNİZİ ÖDEMENİZİ ALIN TESLİM EDİN
nur-sihanli@hotmail.com
İLAN 3
evlere mandal işi gönderilir
haftalık ürün teslimatı yapılır ayrıntılar için
erkan bey
Tel:0536 9648173
İLAN 4
  • Haftalık ürün teslimatı yapılır ayrıntılar için erkan bey
  • Tel:0536 9648173
İLAN 5
  • MANDAL İŞİ VERİLİR 100 KG’LİK BİR ÇUVAL 1 MANDAL MAKİNESİ OLARAK GÖNDERİLECEK VE KG BAŞINA 10 TL KALICAKTIR HAFTALIK İŞTİR ÖNCÜLEREDE AYRICA PRİM VARDIR.
  • Tel: 05437486326
İLAN 6
 İSTANBUL ANADOLU YAKASINDA OTURAN ARKADAŞLAR EVİNİZDE İŞ YAPMAK ISTERMİSİNİZ?
  • OTURDUGUNUZ MAHALLEDEKI KOMSULARINIZLA BIRLIKTE EVİNİZDEN ÇIKMADAN ÇAMAŞIR MANDAL MONTAJI YAPTIRILACAKTIR.
  • EVİNİZDE AİLENİZLE BİRLİKTE YAPACAGINIZ BİR İŞ.
  • İLGİLENENLERİN aslan_sinan34@hotmail.com ADRESİNE TELEFON NUMARALARI VE BULUNDUKLARI SEMTİ BİLDIRMELERİ VE YAKLAŞIK ON ONBES EV OLMALARI ÖNEMLE RİCA OLUNUR.

Evde Kına Paketleme İşi

Kına paketleyecek ekipler
Evlere kına paketleme işi verilir. Bilgi almak ve detayları konuşmak için lütfen adresimizi ekleyin yada mail yolu ile görüşelim boncukdantel@hotmail.com
Evde kına paketleyecek bayanlar arıyoruz
Eylül ayı sonuna kadar evlerinde kına paketi yaparak ek gelir kazanmak isteyen bayanlar ile çalışmak istiyoruz. İşlerimiz sürekli olup ödemeler her teslimatta elden nakit olarak yapılacaktır. İstanbul, Ankara ve İzmir’de oturan evden para kazanmak isteyen kına paketleme işi yapabilecek bayanlar ve ekipler bize kınapktlm@gmail.com adresinden ulaşabilirler.
Yaz dönemine girdiğimiz bu günlerde düğün sezonunun açılması ile beraberevde kına paketleme işi veren işverenlerin sayısı her geçen gün çoğalmaya devam ediyor. Evde kına paketleme işi yaparak ek gelir elde etmek isteyen kişiler ile evde kına paketleme işi veren işverenler sayfamızın sonunda yer alan yorum bölümünden üye olmadan ve ücret ödemeden hemen iş ve eleman arama ilanlarını verebilirler…

Starpet Akaryakıt Personel Eleman Alımı


Starpet Akaryakıt Personel Eleman Alımı


Akaryakıt sektöründe %100 yerli sermaye ile 11 yıl önce kurulan Starpet Garzan Akaryakıt Dağıtım Pazarlama A.Ş. günümüzde 450 bayi sayısına ulaşmış; geniş istasyon ağını sürekli olarak geliştirmektedir. Akaryakıt ihtiyacının yanı sıra Stargas ile müşterilerinin LPG ihtiyacını da karşılan Starpet personel eleman alımlı ilanlarını kariyer net üzerinden yayınlamaktadır. Yayınlamış olduğu 14 personel işçi alım ilanı ile bilgi işlem sorumlusu, yazılım uzmanı, satış ve pazarlama müdürü, saha müdürü gibi pozisyonlarda personel alımı yapan Starpet iş ilanlarına internet üzerinden online iş başvurusu yapabilirsiniz.